Pages

Tuesday 9 April 2013

~Chilled Choc Oreo Cheesecake + Apam Ladybird~

Assalamualaikum...

Pagi ni membelek buku BILL nak tengok dan pastikan Tempahan sape yang x di Hupload lagi di BLOG. Owh..., Banyak lagi rupenye. Berazam pada diri, MINGGU ini harus selesaikan semuanya... In shaa Allah..

Kali ini saya masukkan entry utk salah satu tempahan pada 30/3/2013. Tempahan datang daripada anak Abg Sepupu saya. Walaupun dia pangkat Anak Saudara, saya teteap memanggil dia dengan gelaran "kak".. hihihi.. Anak Saudara lagi Tua dari Mak cik Ni ha. 

Kak Huda stay Kat Dubai, jadi awal2 lagi dia da Whats app nak tempah kek yang baru di keluarkan. Oreo Choc Chilled Cheesecake merupakan salah satu kek terbaru yang di keluarkan oleh saya.( Saya p belaja ye.. belum mampu nak cipta resepi lagi.Masih AMATUR lagi.. ) Kak Huda Balik Malaysia sempena anak dia bercuti. Jadi 30 hb saya hantar ke rumah Abg Sepupu saya di Seremban 2. X dapat nak singgah, sebab order banyak..

Ape2 pun, tq kak Huda. Alhamdulillah respon yang di berikan cukup baik. Gusar juga di hati ini menanti respon customer.

Biasalah baker baru cam saya ni, komen dari customer sgt2 penting. Bukan dari side positif aja, tetapi dr side negative pun saya terima dengan hati yang terbuka. Ini untuk jangka masa panjang. Saya bersyukur kerana saya ada a few customer (Regular) yang sentiasa membantu dalam memberi komen yang sangat2 membina. Jika ade kekurangan dalam taste, cepat2 dia inform dan cakap say sorry sbb takut saya kecil hati. Eyh..., saya x kisah, w/pun org kate sy ni KEPALA HANGIN, tapi saya seorng yang sgt2 POSITIVE.. Kalau kurang jelas, saya akan jelaskan w/pun kdg2 NADA dan RITMA penulisan saya x sama dengan NADA dan RITMA pembacaan anda.Jadi terpulanlah kepada anda. Rezeki saya ALLAH da aturkan. Sedikit atau banyak semuanya ada HIKMAH yang tersembunyi.

Ok, TerEMOSI pula pagi ini, hihihi.. Ok lah.. TQ Kak Huda unuk tempahan kali ini. Jika terkurang RASA, bole ja PM. Untuk Berjaya Harus terima semua KOMEN dengan berLAPANG DADA.. Hehehehe..

Jom tengok gambo yang dapat di SNAP dari HP COKIA sy nih.. hahhaha








No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.