Pages

Monday 8 April 2013

~Choc Perfection Cake + Chilled choc Oreo Cheesecake~

Assalamualaikum....

Alhamdulillah... Minggu lepas, walaupun kesihatan x mengizinkan tapi still dapat siapkan tempahan dari Abang Ipar. Tempahan untuk Isteri dan Anak dia. Dia amik pun pada hari yang berbeza.

Sebenarnya agak pening juga nak buat kek tempahan dari Abg Long saya ni. Medium perantaraan adalah en Suami,Jadi faham2lah. Susahnye nak Berkomunikasi melalui orang tengah yang SUPER BZ tuh. Cuma dapat a few information ja. Itu pun naik JEMU saya bertanya pada Ya HABIBI sampai dia pun STRESS!! hahahha.. Ye lah, da maklumat yang dia bg pun bercanggah dan terbalik. Kang lain yang nak, lain plak yang dapat.. Nasib la umur x bertukar ye BANG!! hahah

Berbekalkan maklumat yang SECIPUT tu, saya merangka la kek ape yang nak d buat utk Birthday Kak Long saya dan Miqhael. Abg Long Kate untuk kak Long buatkan Kek yang PAAAAAALING MAHAL dan utuk MIQHAEL nak kek Choc. Adoiii... Kek Ape yang mahal ni.. sume same ja.. Mule2 nak buat Kek Rainbow utk Kak Long dan Choc Perfection Cake utk MIQHAEL tapi last Minit saya tukar kek Untuk Kak Long, dari Kek PELANGI ke Chilled Choc Oreo Cheesecake (Pasai saya x sedap badan)

Apabila badan kurang sihat, Jadi DECO pun Kelaut DALAM la kan.. Saya Minta Maaf Banyak2. Nak buat benda lain, tp lain yang terhasil.. In shaa allah, rasenye tetap dalam KUALITI yang di TETAPKAN..

Ok, la.. sila la layan gamba2 ni yeh.. Happy Makan2..












No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.