Pages

Monday 8 April 2013

Last Minit Order: Alhamdulillah...

Assalamualaikum...

Enrty yang terakhir pada malam ini. Harus tido awal kerana esok da mule nak berperang. Hihihi. Sebenarnye saaaaangat baaaaanyak gamba yang perlu di upload cume kekangan masa. Walaupun saya ni memang mengadap FB 24 jam (Da,.. name pun buat sales kan..??) tapi bile nak masukkan gambar kat blog, bercintanye la kan.. Nak mengarang Panjang2.. Bukan ape, kenangan di hari tua kelak..

Seringkas yang mungkin, kali ni sy hupload gambo tempahan 2 minggu lepas. Agak bz juga minggu itu dan sepatutnye memang da xbole selit2 lagi. Tetapi mengenangkan yang membuat panggilan adalah REGULAR customer saya, saya cube selit2kan. Lagi pun dia memperkenalkan Kawan dia. Jadi sy pun dengan rase rendah diri, menerima. Rezeki dari ALLAH... :)







Amy salah seorang kakitangan MBB telah menempah kek coklat. Saya dapatkan informasi daripada Amy yang mahukan kek yang besar dan ada Edible Image BoboiBoy. Agak laju juga saya merencana kepada Amy sambil berdoa Gambar BoboiBoy ade lagi kat Bakery Yen. Saya hanya membeli barang jika ada tempahan shj jadi kalo ade yang mengejut, saya terima jika stock brg ade di rumah. Yang tiada hanya papan Kek dan Edible Image. Jadi Malamnya saya harus siapkan Kek tempahan ini dan pagi2 harus berkejar ke bakery utk beli kelengkapan yang tidak cukup sebab Pukul 4 nak hantar dah.

Jadi saya mencadangkan kat amy Butter Choc cake, Filing letak Dark Choc Mouse, di saluti choc Fresh cream n last sekali Tuang Choc Glaze. Cume Di hari kejadian baru saya tersedar saya ketiadaan Choc Fresh Cream dan Bakery juga sudah kehabisan stock. Jadinya, saya buat ape yang ade. Saiz kek juga pada mulanya sy nak buat 16" x 16" tapi bile pk semula, ALAMAK!! pt ais x muat.. hahahha x hagak2 kan.. Jadi tukar 12" x 12". Besar dan agak berat juga. Bolehlah makan semasa party.. :)

Alhamdulillah dengan masa yang agak singkat x smpai 24 hours, sy berjaya siapkan kek n En suami pun hantar pada masa yang di Janjikan. Cuma Saya sedikit terkilan kerana terlupa nak maklumkan pada Amy bahawa saya x sediakan Lilin. Sorry ya Amy... (Harap sgt dia bace..:).

Jadi Meh Kite cuci2 mate ya.. Berat kek?? xtaula, terlupa nak timbang sebab sy jual base on berapa Inci.. Senang Customer nak imagine.. :)






Ok... Setakat ini shj untuk malam ini.. Nanti2 sy Hupload lagi.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.