Pages

Tuesday 9 April 2013

~Enjoy the Moment With Family : Pot Luck Time~

Assalamualaikum..

Bulan Lepas secara tidak sengaja saya dan juga Kakak2 dan abg saya telah buat makan2. Idea tu SPONTAN dari saya sebab semua dok TERUJA melihat Kek-kek yang terbaru dari saya. Jadi saya pun cakap jom kite BER POT LUCK la.. Alhamdulillah.., dengan TARIKH yang telah di tetapkan kami 4 beradik berkumpul. Sudah pastilah Rumah Angge saya di Hulu Langat yang jadik tempat sasaran kan...hahahah..

Jadi bile kite ber POT LUCK ni, ringan la sikit TUAN RUMAH dan kite pun bole la merasa serba sedikit makanan dari yang lain. BEST sebenarnye. Berkumpul & buat aktiviti MAKAN2. Hahahha.. Yang BERDIET terus terlupa..  Macam2 la makanan yang ade hari tu kan.

Saya macam biasala.. Bab masak2 ni memang HANCUS!!! Jadi, saya pun membawa beberapa PENCUCI MULUT. hihihi tu je yang saya tau buat. Nak buat NASI ARAB kang jadi NASI CINA plak.. heheheh.

Kebetulan, Besday Anak Angge jatuh padan bulan 3 ari tu. Jadi saya pun buat Keke Choc Perfection Cake utk AFWAN. Alang2 tu boleh la bagi PANEL PENGHAKIMAN untuk MENGHAKIMI rasa Kek tersebut. Bile diorang sume kate , OK BOLEH JUAL! so barulah saya menarik nafas lega.

So Jom layan gambar2 mase Pot Luck..






















Ok... Nanti kite buat lagi HOKKEYYYYY... :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.