Pages

Wednesday 10 April 2013

~ Demam Choc Moist Cake ~

Assalamualaikum....

Alhamdulillah.. settle kerja untuk hari ini. Sekarang adalah masa utk berehat dan bersenang lenang.. TAPI....Hujan yang LEBAT sejak petang tadi telah membuatkan Perut menjadi Lapar. Owh... Saya x makan sejak siang tadi. Bahan mentah pun da lame x BELI sebab LAST WEEK saya di arahkan untuk BEREHAT PANJANG. Nak DELIVERY pun x boleh. Semua tempat HUJAN dan ada tempat yang BANJIR. Hurm...

Sementara menunggu En Suami saya berehat (Sat g nak menyalak kat tinge dia nak ajak p MAKAN!), saya nak hupdate a few pict lagi. Kali ni saya gabungkan semua tempahan. Tempahan ini di terima pada minggu yang sama jika x silap saya sepanjang 2 minggu tu memang tempahan yang di terima adalah Choc Moist Cake dengan Choc Glaze. Yang Membezakan hanya Edible Image.


Ok, saya himpunkan gambar shj ya.. Terima kasih kepada yang menempah. Semoga Allah Permudahkan rezeki anda. :)


Ini tempahan dr Kak Aishah (Bangsar)



Ini untuk Jiran



Ini tempahan dari Hafida Sharif (Rakan FB)



Ini pun tempahan dari regular customer juga, Hanum.




Kek ni simple sebab Kak Ana nak DECO sendiri. Saya bawa balik ke Jelebu Kek Ni



Terima Kasih kepada yang menempah.. :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.