Pages

Sunday 7 April 2013

~Red Velvet Cake : TQ ALL~

Assalamualaikum...

Lamenye x hupdate BLOG kesayangan saya ni. BZ sgtla konon2nye. Nak menulis panjang2 pun xdak IDEA. PENAT sgt kot. Ke sana sini, weekends pun BZ jugak. G beli BARANG BAKING kan.. Maklumla., saya ni x tau nak drive jadinya amik kesempatan la En SOMI kesayangan BERCUTI.. hahhaha..

La ni tengah x berapa sihat barulak teringat nak HUPDATE. BAAAANYAAAAKKKKKnye gambar yang x di HUPLOAD.. nnt2la saya HUPLOAD. Sementara dok tengok ABPH ni, saya HUPDATE la gambar sket ya..

Last Month saya ade buat PROMOSI RV kek 1 KG. ALHAMDULILLAH...,ade dekat 10 bijik kot.. hahhah x kiro la.. meh kite tgk gambo2 yang x berapa nak CUN ( Amik dr HP ja..) ni..
















Tu dia... TENGKIU pada yang sudi menempah.. In syaa ALLAH nnt sy akan buat lg.. Tapi x tau la bila ya.. Sebab kene rotate kan.. Kalo tiap2 bulan buat promosi kek ni ja.., cam ne dgn product lain.. MAJUK plak kang..

Ok.. nnt kite sambung lagik ya..

Kepada yang nak menempah, Bole SMS ke 012-2138598(Perkenalkan diri dulu ya..)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.