Pages

Wednesday 10 April 2013

Choc Perfection Cake + Hokkaido Cup cakes

Assalamualaikum...

ELEH... Kate SIBUK.. Tapi ni sempat lagi HUPDATE BLOG.. hahhahha.. Ade aku KISAH!!
xdelah.. Sementara menunggu BUTTER tu lembut, nak hupdate la sket. Kuranglah List Yang x di HAPDATEkan..??





Kali ini tempahan datang dari SENIOR semasa saya TINGKATAN 6 (Sape kate acik ni SPM jo??). Kak Habsah mule-mule tempah HOKKAIDO CUP CAKES ja. Tapi... BILE saya dok posting gambo Choc Perfection cake utk Pot Luck tu, Tibe2 dapat sms daripada dia. Siap cakapTERGODA dengan KEK tu.. ALHAMDULILLAH.. Saya On ja. Sebab Barang Pun Ada Kat Rumah.




Senang berurusan dengan Kak Habsah ni. Tidak berkira dengan Harga. Suke hati saya dengan bait2 kata dia, "Janji dapat Makan..Ada DUIT Order la.." hihihi.. TQ sgt2 kak.. Bukan ape, ramai yang terperanjat bile saya umumkan HARGA Kek2 yang terbaru. "MAHAL" sgt katenye.. owh.. Kadang2 TERCUIT juga hati ini. Bakers baru mcm saya ni x layak ke nak jual KEK YANG SEDAP.? Bile sesuatu itu MAHAL, sudah pasti ada rahsia yang menyebabkan ianya menjadi MAHAL. Mungkin dari segi BAHAN2.. Dan mungkin juga KERUMITAN dalam penghasilannya.

Ternyata, Komen dari Kak Habsah beri saya keyakinan dan siap selitkan kata2 dari ahli keluarga dia, " Padanlah Harga dan Juga Rasanya.." Sebenarnya saya cuba untuk beri yang terbaik untuk customer. Saya tahu perasaan anda, Nak saaaaaangat rase cume Faktor Kewangan itu menjadi sedikit Terbatas. In shaa ALLAH.., saya cube memikirkan jalan supaya saya x RUGI dan Customer tersayang juga dapat merasai KEK yang Saaaaangaaaat SEDAP ini..

Ok Jom kite belek2 gambar ya.









 Untuk kak Habsah, TQVM ya.. In shaa allah kalo nak order lagi inform la ya. hihihi Sambil DELIVERY bole saya p makan nasik lemak.. hihihi

2 comments:

  1. bole2.. xde hal..ura2 ny encek usben pn suka..mcm nk order lg..tgu rezeki lebih sket.. hihihii...

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.