Pages

Tuesday 9 April 2013

~ RV Spiderman + Apam Strawber~

Assalamualaikum...

Wah! Hujan lebat sejak MAGHRIB tadi. Xpat nak ke mana-mana. En Suami Pun br je sampai umah ha. Nasib saya sempat masak MEE GORENG. Hihihi Lame dah x masak. Kaye KAKAK kedai makan kat bawah Flat saya ni pasai Muke saya ni la yang selalu BELI kat dia. Hehehe Nak2 plak waktu GENTING a.k.a Order yang banyak. Kadang2 Call je minta hantar ke rumah. Malam plak saya merengek kat En Suami ajak kua makan.. Heeee. Saya kalo da buat kerja sampai x hengat DONIA.. Cube Buat yang TERBAIK untuk Customer.

Ok Seringkas yang mungkin, saya masukkan entry yang TERTUNGGAK juga.. Heheheh Kali ni tempahan dari rakan SEPOLITEKNIK dulu la.. Lain Course ja. UKHWAH terjalin di FB. Alhamdulillah.. TQ Kak Nani Sebab beri Kepercayaan kepada saya . Saya berharap agar layanan saya dari A-Z dapat kepuasan dari akak termasuklah Product yang di tempah.

Kak Nani Mewakili Kakaknye membuat tempahan. Product yang di Pilih adalah RV cake dengan Deco Spiderman. Tidak lupa juga Apam Berbentuk Strawbery 100 Pieces. Saya berharap segalanya telah berjalan lancar. Mari kite mencuci mate ya...












Jika anda ingin membuat pertanyaan atau tempahan, bole SMS ke 012-2138598. In shaa Allah, sy akan beri penjelasan sebaik yang mungkin. :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.